BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 10, 2010

Plot of the month (of my college life)

-met new friends

-met some cool friends...(yang satu pale ngan aku)

-duit kuar mcm air....kejap2 abes...RM50 bleh dihabiskan dlm 3 hari???WTF???boros gle aku nie...dok kat penghujung dunia plak...bknnyer aku gi outing pown...x penah outing lagi so far...

-some lecture adalah sgt membosankan....some are pretty cool i guess....

-lepak gak ngan mmbr lame...tp da x slalu lepak sgt...waktu lapang pown x intersect sgt...so,sume mcm bt hal masing2...tp still lepak gak petang2 kekadang,..

-BATUK!!!!(fucking pnyer penyakit....bak kate member aku sorang nie,FUCKERABLE!)

-ari nie ade chopper landing kat dataran kosmik...wah...sumenyer apa lagi, MENCAPUB dkat ngan copper tu la...xleh blah..(me included..LOL)...len kali aku upload la photo tu...huhuhu...ntah ape function chopper tu landing kat sini pown aku xtau ar...

-td,dari pkul 9-11 camtu,lepak ngan mmbr aku yg sorang nie...kat tgh2 padang kosmik...bercerita mcm2 ar....xleh blah...bleh kate suara kitorang dominate dataran tu...huhuhu...

-so,skang nie online,update blog,setelah sekian lame x update blog.....~.~
....and still batuk2 lagi...batuk kering ke ape aku nie....>.<

-harap2 plan nak gi outing mggu nie jadik...kalau x jadik,abes la KO aku kat sini mati kebuluran...fulus sudah tiada...koyak poket la wei!!!


0 comments: