BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 20, 2010

Can't Sleep...Have too much to think about...

April 21 -- 05:40 a.m


I can't sleep...Just woke up from a sleep...which I honestly think that tido aku mcm x tdo jer...rase berat hati...rase mcm nak gila pown ade gak...hurm....xtau la nak bt ape...sakit gak hati ble difikirkan psl si dia...tp...mcm aku ckp sblum nie..the world does not revolves around me...I don't know what feeling is this...knape la aku x ckup kuat eventhough da mcm2 dugaan aku tempuhi sblum nie...???kenapa???

hurm...rase terabai je aku nie...xpe la..nak buat mcm mane...aku nie mmg favourite object untuk diabaikan...slalu je diabaikan...senang dilupakan...org len bkn igt aku sgt...aku pown da x tau ape lagi yg ade kat dunia nie yg bleh ceriakan aku balik and buat aku nyer dunia seperti sedia kala...korang sume mmg nmpk aku slalu happy je dari luar...tp dari dlm xder sorang pown tau...mgkn salah aku gak kowt...sbb susah sgt nak open kat org...aku da ilang percaya kat sume orang...xder sorang pown dlm family aku yg aku btol2 percaya untuk luahkan ape2...adek beradek je ramai...tp sume aku x caye...ntah nape la idop aku nie malang sgt...semakin hari,aku rase aku nie makin losing my grip...and i felt like that tiny essence of my humanity is evaporating into the thin air...patut ke aku buat bodo je????
aku da makin ilang minat kat sume bende da...matrik da nak masuk...tp rasenyer x leh focus...n guess what??
that voice....yg dulu aku asyik dgr di saat aku ssh hati da datang balik...argh!!!!
hurm....

hurm...sampai situ je ar coretan aku untuk arini...

0 comments: