BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 24, 2010

Leona Lewis - I Got You (Official Music Video)

Malam semalam aku terlalu depressed sesangat smpi aku terfikir untuk buat bende2 yg bodo...aku da x fikir pasal orang laen...aku terlalu fikir masalah aku smpi aku terlupa prinsip utama aku dlm idop nie...dunia x berputar kat sekeliling aku...nasib baek la aku ade kawan yg btol2 aku bleh percaya....thx mate...aku x tau ar ape akan jadi kat aku kalau aku xder kawan mcm ko...aku nie da la ssh gle nak percaya kat orang...cume ko sorang je yg aku bleh percaya...aku bersyukur btol dpt kawan yg mmg bleh dipercayai...ntah kenapa aku bleh jadi camnie pown aku xtau...sejak2 akhir2 nie..sume rase bersalah aku menghantui balik diri aku...smlm aku terlalu bersedih smpi kesakitan fizikal x terasa langsung..literally...aku terlalu bodoh...smpi aku kelar tgn aku sendiri...(tapi xder la aku kelar kat bhgn yg penting...aku tau anatomy manusia...aku cume kelar bahagian kapilari darah)...still..ianya ttp bodoh...walaupun smlm darah dari tgn aku menitik2,mengalir keluar...tp, aku xder rase sakit...(wow, aku impervious smlm terhadap kesakitan fizikal)...n then, mak aku nampak...mak aku tegur...aku ckp kat die, kepala da terlalu sakit...nak distract dari sakit kepala yg terlalu sgt, aku cut tgn aku sendiri...walaupon smlm mmg kepala aku sakit sesangat(scale 1~10, rase sakit kepala aku smlm mencecah 9.5),tp bkn tu sbb utama aku bt camtu...mak aku suruh aku cerita masalah kat die...tp aku rase aku x leh...sbb aku ade trust issue...keluarga sendiri pown aku xleh nak percaya da...btol la ckp beyonce dlm video clip telephone..."you know GaGa, trust is like a mirror..you can't fix it if it's broke"...
sekali dilihat...mcm drama plak idop aku nie...sentiasa dibelenggu rase bersalah, masalah...

sekali lagi aku ingin berterima kasih kepada sahabatku yg mmg menyedarkan aku dan paham akan situasi aku...aku terhutang budi kat ko...n aku rase, probably nyawa pown aku berhutang...aku xtau ar mcm mane nak balas budi baek ko nie...oleh kerana aku da mula percaya ko,aku harap ko x rosakkannyer...sbb kalau ko buat gitu...aku xtau mcm mane aku nak handle...

aku dedicate lagu nie kat ko sahabatku...pergh...bunyi mcm gay jer...zzzz...oleh kerana blog nie je tmpt yg bleh kuluah rase hati tnpa rase awkward...so aku post je ape yg aku rase...

0 comments: